понеделник, 25 август 2014 г.

Да напишеш Сватбеният си Обет

Да напишеш Сватбеният си Обет - това е нещо много лично и в него трябва да вложиш цялото си сърце и душа. Трябва да излееш най-съкровените си чувства, без да се притесняваш от каквото и да било.

Сватбен Обет

Да, ние от Сватбена Агенция "Звезден Празник", знаем, че понякога това е доста трудна задача, но изпълните ли я, ще бъдете безкрайно щастливи.

За да Ви помогнем донякъде с писането на Сватбени Ви Обет, сме събрали 5 от най-красивите Сватбени Обещания на младоженци, които се надяваме да Ви вдъхновят.

Младожеци

5. "Имам много неща, които искам да ти обещая днес. Мога да кажа, че ще бъда с теб в добро и зло, в болест и здраве, докато смъртта ни раздели. Но няма, не мога. Тези обети са за идеалистичните двойки, които вярват, че тяхната любов е единствена по рода си. В нашият сватбен ден, аз не стоя тук, мислейки за романтика. Стоя тук, сигурна в нашата любов, знаейки, че тя е толкова силна, че ще продължи завинаги. Любов, която ще ни проправя път, когато нещата станат трудни, когато сме прекалено уморени, когато нямаме време да говорим един с друг, уморени от работа, когато се уморим от рутината, когато романтиката си отиде. Когато тези неща се случат, знам, че любовта ще ни държи заедно.
Сигурна съм в това, защото ти си моят партньор, моят любовник, моят най-добър приятел. Ти си любовта за мен. Обещавам да ти дам цялото си сърце и душа. Давам ти себе си!"

Сватбена Церемония

4. "Помня как веднъж ти казах, че не вярвам в сродните души. Никога няма да забравя реакцията ти. Шокиран и малко наранен от това, че не вярвам, че ние сме такива. Но с течение на времето, любовта ти ме накара да повярвам."

 Булка чете сватбения си обет

3. "Аз, Питър, обичам, теб Кейт, с цялото си сърце. Ти си моят най-добър приятел…
Още от 17 годишен, знаех и никога не съм се съмнявал, че един ден, ти ще бъдеш моя съпруга. През последните 6 години, ние пораснахме заедно, научихме много неща един за друг и нямам търпение да науча още много за теб, в остатъка от живота си. 
Обещавам винаги да съм до теб, да те подкрепям, винаги да те развеселявам, така, че никога да не ти е скучно, да ти показвам, че те обичам и всеки ден да ти казвам, колко си хубава.
Обичам те толкова много, че чак е трудно да се опише с думи колко.
Когато те прегръщам, не е достатъчно силно. Когато те целувам, не е достатъчно страстно.
Ти си моята Жена Чудо, Моята Малка Русалка, Моята Богиня и моята Кралица.
Когато се затичаш към мен и обвиеш ръце около врата ми, знам, че и ти чувстваш това, което и аз и това е най-прекрасното чувство на света. Чувствам се напълно щастлив и не искам това чувство да се изпари.
Така, че днес стоя тук, пред всички тези свидетели, нашите приятели и семейства, вгледан в твоите невероятни, големи, зелени очи, за да те попитам:
„Ти, Кейт, моя най-добра приятелка, моя любовница, моя сродна душа и мой съучастник в престъпленията, ще станеш ли моя законна съпруга?“

Сватбен Обет четен от младоженеца

2. "Преди 10 години, когато те видях за първи път, се почувствах някак странно. Усещах пеперуди в стомаха си. Чувствах се така, сякаш пет хиляди слона преминават през сърцето ми. Ти все още ме караш да се чувствам така. Все още ме караш да се чувствам нервен. Все още ме караш да се вълнувам. Все още караш сърцето ми да препуска. Все още ме караш да се чувствам толкова влюбен. Само че този път е по-добре, защото знам, че ти не си просто увлечение. Ти си най-добрият ми приятел… моята съпруга… моята по-добра половина.
Аз винаги съм бил късметлията в тази връзка. Ти беше моята сила. Ти ме направи по-добър човек. Ти винаги имаше достатъчно любов и за двамата. Достатъчно любов, за да преминем през всички онези откачени ситуации, в които попадахме. Ти ме правеше и продължаваш да ме правиш щастлив. Щастлив, по начин, който продължава вечно, по начин, по който искам да се будя до теб всяка сутрин.
Скъпа, ти ме караш да се чувствам достатъчен.
И аз ще се опитам да направя същото за теб. Ще те обичам безрезервно. Може би не винаги, ще го правя правилно, но ти обещавам, че до края на живота си ще се опитвам!"

красиви младоженци

1. "Най-накрая мога напълно да изпълня обещанието, което си дадох в шести клас – да се омъжа за теб.
Най-накрая мога да кажа пред всички важни за нас хора и пред Господ, онова, което написах в бележката, която ти дадох в четвърти клас. Обичам те!
Най-накрая мога да дам старт на онази мечта, която имам още от първият миг, в който те видях – да изградя семейство с теб.
Обещавам ти животът си, всеки ден от него, всеки миг от него. Обещавам, че ще прекарам остатъка от живота си, опитвайки да те направя щастлива. Обещавам ти любов, от най-чистата и най-силната, която мога да ти дам!"

Младоженци на Фотосесия

Почувствахте ли емоцията и обичта, която лъха от тези редове. Надяваме се, че вече сте готови да напишете Своя Сватбен Обет, а ако имате някакви притеснения, винаги може да се свържете с Нас - Агенция "Звезден Празник".

Източници:

Статии, които ще Ви допаднат:
 

 
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Blog Dash

Top Blogs